poniedziałek, 2 maja 2011

Piwa regionalne z całej Polski w Dębicy ! Co ty na to?

..nie wiem czy to dobry pomysł ale chciałbym jakoś wykorzystać funkcję bloga na to , aby zbadać czy ktoś mi odpowie na pytanie - Czy byłbyś zainteresowany kupnem różnego rodzaju piw regionalnych z całej Polski w twoim mieście Dębica?


Mam na myśli otworzenie takiego sklepiku w naszym mieście, ponieważ piwo to cieszy się dużym zainteresowaniem nie tylko w moim barze ale chciałbym aby to przeszło na całe miasteczko, dość picia zmonopolizowanych piw, ciągle tym samym gazowanym mocno piwkiem czy to z Grupy Ż. czy Kampanii.. Wybierzmy nasze stare odrodzone browary, które nie zostały sprzedane wielkim koncernom a jedynie są prowadzone przez jednoosobowych lub kilku właścicieli prywatnych, którzy według mnie spełniają również znakomitą rolę menadżerów..tylko pozazdrościć takich wyników jak Browary z Ciechana czy Amber.





NIe wiem kiedy ale wkrótce, takie smakołyki mogą pojawić się również w Dębicy i będziesz mógł kupić nie jedno czy dwa na miejscu ale wiele więcej i zabrać do domu.





Proszę o komentarze na ten temat.


A narazie ZAPRASZAM do Baxa na degustacje na miejscu tych że browarków.

3 komentarze:

Kamil pisze...

Jak najbardziej za! Tego brakuje u nas regionie, bo jeżdżenie do Rzeszowa lub Tarnowa to przesada. Czekam z niecierpliwością na taki sklepik!

bar bax pisze...

póki co zbieram zamówienia jeśli ktoś chciałby kupić jakieś piwko to mogę przywieżć dla niego...podać nAZWE PIWA a ja odpiszeczy takie jest i w jakiej cenie. barbax1990@gmail.com

funto pisze...

Funto lubi dobre piwko wypić! Ja jestem za :D