czwartek, 4 grudnia 2008

O czym ma być ten blog...?



...po rozmowie z moimi przyjaciółmi, którzy często odwiedzają mnie w baxie i nie tylko, i którzy czują ten klimat jaki w tym małym barze się unosi, namówili mnie abym napisał o tym czasem. Oczywiście nie będe chciał tu opisywać żadnych głębokich przemyśleń, wierszy czy powieści ani innych form literackich, polityki, bezrobocia. Nie będzie to o mnie ani o tobie.


Na Blogu tym będe chciał sie podzielić z wami różnymi ciekawostkami o piwie, jego spożywaniu, degustacji...czasem o imprezce jaka odbyła się w tym barze i o wielu innych rzeczach.


Mam nadzieję że zaciekawię tym nie tylko baxowicziczów którzy uczęstrzają do baru oraz tych którzy są na emigracji i z pewnością tęsknią za miłymi chwilami jakie spędzali w nim, lecz również każdego który odwiedzi mój blog i czasem doda komentarz pozytywny, zabawny a nawet czasem negatywny.. więc... nice fun!!!

Brak komentarzy: